Beuterverzet 53x11 Beuterverzet 53x11
Fietsforum Beuterverzet
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

rit 11 augustus

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beuterverzet 53x11 -> Koersfiets ritten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vink



Geregistreerd op: 03 Mei 2010
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 10-08-2011 12:23:44    Onderwerp: rit 11 augustus Reageren met citaat

Wie zin heeft:

morgenavond (11/0Cool zou ik een zeer zware training doen van een aantal uren met diverse beklimmingen.
Ik vertrek voor de verandering eens aan het etablissement genaamd 'Reflex', gelegen in de Doorniksewijk, ten laatste om 17.45 u.
Beloof niet aan uw madam dat u op tijd zult thuis zijn. Het is best mogelijk dat er onderweg een aantal onvoorziene hindernissen opduiken.
Misschien ook niet al te veel plannen op uw werk de dag erna. De jarenlange ervaring leert dat deze rit al wel eens in de benen alsook in het hoofd blijft hangen.

Tot morgen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jimmynator



Geregistreerd op: 03 Mrt 2010
Berichten: 131
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: 10-08-2011 21:50:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Kzal nog zien of ik aan deze zware rit zal deelnemen aangezien ik de vrijdag moet werken. en met al die onvoorziene obstakels weet je maar nooit... Bij mooi weer maak ik een rustig ritje (om 19u aan de grote markt) bij slecht weer ga ik voor de zware training aan de reflex!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CrossBakx



Geregistreerd op: 25 Feb 2010
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 11-08-2011 09:20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Als aanloop naar het weekend vind ik dit een uitsekende training. Men is verwittigd dat er bommetjes zullen geworpen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beuterverzet 53x11 -> Koersfiets ritten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum