Beuterverzet 53x11 Beuterverzet 53x11
Fietsforum Beuterverzet
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

weekend voorgebergte 1 - 5 september

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beuterverzet 53x11 -> weekends Beuterverzet
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jimmynator



Geregistreerd op: 03 Mrt 2010
Berichten: 131
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: 22-08-2011 20:33:39    Onderwerp: weekend voorgebergte 1 - 5 september Reageren met citaat

Gepost in opdracht van Hans Smile

Beste vrienden,

Charles en ik hebben het plan om van 1 tot 5 of 6 september te gaan fietsen in het voorgebergte.
Het idee is om 1 september in de ochtend te vertrekken richting jura of vogezen met de wagen. En aldaar onze 53*11 te testen op de allersteilste klimmetjes.
Wie zou dit zien zitten? Het idee is om toch een 4-tal dagen degelijk te fietsen, maar ieders inbreng is welkom
Veel concrete plannen zijn er nog niet gemaakt maar we dachten eraan om een tentje mee te nemen en dan zien waar we het neerzetten of heeft iemand een exclusief buitenverblijfje leegstaan ginderachter?

Groetjes
Charles en Hans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gilles



Geregistreerd op: 19 Aug 2011
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 23-08-2011 07:22:26    Onderwerp: Re: weekend voorgebergte 1 - 5 september Reageren met citaat

Ik zie dat eigenlijk volledig zitten maar door reeds andere plannen (werken in die week) zal ik hiervoor moeten forfait geven.

Gr
Gilles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Timothy



Geregistreerd op: 26 Feb 2010
Berichten: 69
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: 23-08-2011 10:57:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij zal dit ook moeilijk lukken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MADICE



Geregistreerd op: 23 Aug 2011
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 23-08-2011 11:29:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kan dan heelaas niet mee in die periode, Congé is op.
Laat weten met hoeveel je gaat dan kijk ik wat ik aan slaapplaats kan voorzien in het huisje.

De stafkaarten liggen bij mij thuis, ik geef een suggestie aan km: 40 om te beginnen want het is lastiger dan je denkt. in die 40 zitten ongeveer 1400 a 1800 hoogtemeters.
In groep kan je natuurlijk meer aan, ik heb ook wel enkele ritten van 60-80km liggen, maar op individueel vlak moet je dan best rekenen op een dag of 2 recup (net geen 4500 hoogtemeters en een gemiddelde juist onder de27km/h.)


ik ging proberen met 1 november te gaan, dan kan ik eventueel een verlengt weekend nemen als ik de brug kan maken.


Meer info en tochten kun je ten huize fieuws krijgen na 18h.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mikanieker



Geregistreerd op: 07 Mrt 2010
Berichten: 71

BerichtGeplaatst: 23-08-2011 13:59:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou dat ook direct zien zitten, ware het niet dat ik eveneens moet arbeiten...

eventueel 1 november zou ik durven meegaan MADICE, indien het past
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cis



Geregistreerd op: 23 Aug 2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 23-08-2011 17:00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga helaas ook moeten passen.. 1 sept ben ik nog aan het werken en 2-4 aan het zeilen..
Later in september past beter...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Beuterverzet 53x11 -> weekends Beuterverzet Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum